VALENTELE NESTIUTE ALE CARNITINEI
Acetyl l-carnitina poate preveni diabetul Mai multe studii recente sustin faptul ca suplimentele pe baza de carnitina pot preveni diabetul zaharat datorita capacitatii acesteia de a imbunatati metabolismul grasimilor. Dar dezbaterea este inca deschisa. Carnitina sustine densitatea osoasa Densitatea osoasa este in continua scadere odata cu trecerea anilor, mai ales la femei. Asta poate duce la fracturi, osteoporoza, artrita sau alte afectiuni adiacente. Alimentatia nepotrivita dar si predispozitia genetica isi pun amprenta asupra masei oasoase. Suplimentarea cu l- carnitina incetineste pierderea tesutului osos si imbunatateste proprietatile micro structurale ale oaselor.
https://www.amazon.com/dp/B07RWKG552 Carnitina sajuta femeile in perioada de alaptare Un efect secundar al alaptarii este scaderea nivelelor de carnitina din corpul mamei. Chiar daca in timpul sarcinii nivelel sunt normale, suplimentarea cu l-carnitina poate preveni o descrestere a acesteia mai tarziu. Alaptarea combinata cu suplimentarea de l- carnitina, duce si la pierderea kilogramelor nedorite acumulate in timpul sarcinii. Sursele alimentare de carnitina Daca nu va doriti sa consumati un supliment nutritiv de carnitina de la magazinul cu produse fitness & bodybuilding, atunci incercati sa consumati cat mai multe alimente care o contin: carnea rosie si produse lactate. Acestea sunt principalele surse de l-carnitina din natura, dar o mai putem gasi si in nuci si seminte, broccoli, varza, usturoi, mustar, patrunjel, banane, polen de albine, drojdie de bere, ovaz, porumb, etc. Doza recomanda de carnitina este destul de ridicata pentru a se observa efectele, intre 2 si 4 grame zilnic. Descopera articole interesante si pe: www.proteinele.ro   www.aminoacizibcaa.ro   www.carnitina-slabire.ro  
Proteine - Suplimente - Nutritive - Fitness - Culturism
TERMENI SI CONDITII      l      POLITICA DE RETUR      l      GARANTIA PRODUSELOR      l      METODE DE PLATA      l      CONFIDENTIALITATE